Revista Fisierele tinerilor
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Revista Fisierele tinerilor

Forumul cititorilor revistei Fisierele tinerilor

AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

Kung-Fu Panda (2008)

In jos 
4 participan?i
AutorMesaj
james

james

Numarul mesajelor : 38
Varsta : 33
Localizare : buchareeest
Joburi/Distractii : what?
Stare de spirit : karamazoviana
Data de inscriere : 20/06/2008

Kung-Fu Panda (2008) Empty
MesajSubiect: Kung-Fu Panda (2008)   Kung-Fu Panda (2008) Icon_minitimeMier Sept 17, 2008 4:01 pm

Kung-Fu Panda (2008) Kungfupandaposter2da8
Kung-Fu Panda!!!!!! need i tell u more? Cool
anywho,quotes:
Oogway: Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present.

Po: It is said that his enemies would go blind from over-exposure to pure awesomeness!

Po: The Furious Five! You look a lot bigger than your action figures! Except you, Mantis. You're about the same.

Oogway: [walking towards Po] Ah! I see that you have found the Sacred Peach Tree of Heavenly Wisdom!
Po: [Po turns around with a lot of peaches stuffed in his mouth] Oh! Is that what this is? I'm so sorry! I just thought it was a regular peach tree!

Shifu: But who? Who is worthy to be trusted with the secret to limitless power? To become the Dragon Warrior?
Oogway: I don't know.

Po: [looking around at the historical artifacts in the palace] Wow! I've only seen paintings of that painting!
Sus In jos
http://n-comix.blogspot.com
Gabytza punct
Admin
Gabytza punct

Numarul mesajelor : 651
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Joburi/Distractii : Redactor-sef
Stare de spirit : sobra, clasica, rigida
Data de inscriere : 17/06/2008

MesajSubiect: Re: Kung-Fu Panda (2008)   Kung-Fu Panda (2008) Icon_minitimeDum Sept 28, 2008 5:48 pm

james a scris:
Kung-Fu Panda (2008) Kungfupandaposter2da8
Kung-Fu Panda!!!!!! need i tell u more? Cool
anywho,quotes:
Oogway: Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present.

Po: It is said that his enemies would go blind from over-exposure to pure awesomeness!

Po: The Furious Five! You look a lot bigger than your action figures! Except you, Mantis. You're about the same.

Oogway: [walking towards Po] Ah! I see that you have found the Sacred Peach Tree of Heavenly Wisdom!
Po: [Po turns around with a lot of peaches stuffed in his mouth] Oh! Is that what this is? I'm so sorry! I just thought it was a regular peach tree!

Shifu: But who? Who is worthy to be trusted with the secret to limitless power? To become the Dragon Warrior?
Oogway: I don't know.

Po: [looking around at the historical artifacts in the palace] Wow! I've only seen paintings of that painting!

tre sa il vad si eu .... ca am inteles ca e f tare ... dar nu apucai sa fac rost d el Razz
Sus In jos
https://fisierele-tinerilor.forumgratuit.ro
DyDy
Experimentat :D
Experimentat :D
DyDy

Numarul mesajelor : 602
Varsta : 31
Localizare : somewhere over the rainbow, in Bucuresti
Joburi/Distractii : muzica, role, dans & alte chestii fun
Stare de spirit : punk, ska, rock & fun 'till midnight
Data de inscriere : 19/06/2008

MesajSubiect: Re: Kung-Fu Panda (2008)   Kung-Fu Panda (2008) Icon_minitimeSam Oct 25, 2008 1:38 pm

l-am vazut... e super tare filmu :X
Sus In jos
Maria d
Incepator avansat :P
Incepator avansat :P
Maria d

Numarul mesajelor : 264
Varsta : 32
Localizare : pici pe colo
Joburi/Distractii : unele si altele
Stare de spirit : yuuuy...flying
Data de inscriere : 17/06/2008

MesajSubiect: Re: Kung-Fu Panda (2008)   Kung-Fu Panda (2008) Icon_minitimeSam Oct 25, 2008 11:44 pm

waiiii
da' chiar
ie genial
l-am vz d doua ori
si l-as mai vedea odata...
daca as avea timp=)))
Sus In jos
http://maria-butterfly.blogspot.com/
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: Kung-Fu Panda (2008)   Kung-Fu Panda (2008) Icon_minitime

Sus In jos

Kung-Fu Panda (2008)
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Concursul National al Revistelor Scolare 2008
» Selectie redactori - iulie-octombrie 2008
» Concursul Interjudetean de Reviste Scolare, Focsani, 2008
» Scoala de Vara a Educatiei de Excelenta, 13-27 iulie 2008, Straja, jud. Hunedoara

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Revista Fisierele tinerilor :: Cafenea :: Despre filme-
Mergi direct la: